Imatge de: Girona FC
Rubén Blanco no seguirà al Girona la pròxima temporada. El porter gallec —que va arribar el febrer per suplir la fitxa d’un Ter Stegen lesionat de llarga duració— marxarà de Montilivi sense ni tan sols haver debutat. És la tercera baixa a la porteria després de la sortida de Juan Carlos i el retorn de Ter Stegen al Barça després d’acabar la cessió.
Blanco, que va signar com a agent lliure per competir amb Gazzaniga i Krapyvtsov, va venir a ocupar un rol de suplent. Si no hi havia cap lesió, era molt probable que passés el que ha passat finalment, que marxés sense haver pogut disputar cap minut amb la samarreta del Girona.
Blanco, el tercer a sortir
Després d’una temporada en què la porteria ha estat un autèntic maldecap —i un dels condicionants del descens a Segona— el club ha de reestructurar aquesta posició del camp. A l’espera de saber què passa amb el porter del filial, Sergi Puig, el Girona només té en nòmina dos porters: Gazzaniga i Krapyvtsov. Dels sis que van estar amb contracte la passada temporada, ja només en queden dos. Rubén Blanco marxa al Yokohama F. Marinos japonès.
